Find your diamond
Find your jewelry
shape
carat
color
clarity

#TBT My New Tacori Sparkly

blueiris

Brilliant_Rock
Joined
Jun 7, 2010
Messages
568
Your ring is just beautiful! I love all your photos. Congratulations on your engagement!
 

Luckyeshe

Ideal_Rock
Joined
Jun 8, 2009
Messages
4,150
Congrats on your engagement!!!! What a beautiful ring!!!! Holy moley!!!! It looks perfect on your finger!!!
 

caroleena

Shiny_Rock
Trade
Joined
Mar 8, 2010
Messages
162
ahhhh!!! I've missed so much being away from the forums. CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!
 

elisekelly

Rough_Rock
Joined
Jul 25, 2009
Messages
84
beautiful ring, i love the intricacy of the setting. btw do you drive a mazda 3? we have the same car if you do! i recognized your steering wheel haha.
 

susimoo

Brilliant_Rock
Joined
Jan 30, 2010
Messages
1,799
Its HUUUUUUGGGGGEEEEE!!! Love it! :love:

Congratulations. You deserve it after your huge wait!!!

I wish you great health and happiness to wear it!! :wavey:
 

kittybean

Ideal_Rock
Joined
May 2, 2008
Messages
4,125
Your engagement ring is gorgeous! I love your beautiful Tacori setting--the profile is absolutely amazing.
 

LRISR

Rough_Rock
Joined
Nov 25, 2007
Messages
33
YAY!! Congrats!! I've been following your story and the agonizing wait and was hoping to see a post from you! It's lovely and HUGE!!
 

libramom

Shiny_Rock
Joined
Jun 3, 2010
Messages
220
AN-

I love your Tacori setting it is beautiful :love: It was definately worth the wait :appl:

Congrats and enjoy =)







LM
 

Autumnovember

Ideal_Rock
Joined
Apr 28, 2010
Messages
4,384
Thanks so much guys.

I'm getting more used to it and I'm trying to stop being "shy" wearing it....not sure if that makes sense but I was very very shy about it at first
 

Autumnovember

Ideal_Rock
Joined
Apr 28, 2010
Messages
4,384
LRISR said:
YAY!! Congrats!! I've been following your story and the agonizing wait and was hoping to see a post from you! It's lovely and HUGE!!

Thank you!! The wait was awfully agonizing, that is for sure!
 

beezygal

Brilliant_Rock
Joined
Feb 26, 2010
Messages
1,539
Autumnovember said:
Thanks so much guys.

I'm getting more used to it and I'm trying to stop being "shy" wearing it....not sure if that makes sense but I was very very shy about it at first
I know what you mean. Even though I don't have my ring yet, I'm scared of wearing it and showing people once I'm engaged.
 

Autumnovember

Ideal_Rock
Joined
Apr 28, 2010
Messages
4,384
beezygal said:
Autumnovember said:
Thanks so much guys.

I'm getting more used to it and I'm trying to stop being "shy" wearing it....not sure if that makes sense but I was very very shy about it at first
I know what you mean. Even though I don't have my ring yet, I'm scared of wearing it and showing people once I'm engaged.
Yeah! I'm so much more aware of how my hand is positioned at all times. Don't wanna seem like I'm purposely putting it a certain way to show it off...
 

beezygal

Brilliant_Rock
Joined
Feb 26, 2010
Messages
1,539
Autumnovember said:
beezygal said:
Autumnovember said:
Thanks so much guys.

I'm getting more used to it and I'm trying to stop being "shy" wearing it....not sure if that makes sense but I was very very shy about it at first
I know what you mean. Even though I don't have my ring yet, I'm scared of wearing it and showing people once I'm engaged.
Yeah! I'm so much more aware of how my hand is positioned at all times. Don't wanna seem like I'm purposely putting it a certain way to show it off...
lol.. yes... You've been taking too many pictures for PS. If you show it here, it's ok, if you show it like that in real life, people might think you're showing it off. :lol:
 

Autumnovember

Ideal_Rock
Joined
Apr 28, 2010
Messages
4,384
beezygal said:
Autumnovember said:
beezygal said:
Autumnovember said:
Thanks so much guys.

I'm getting more used to it and I'm trying to stop being "shy" wearing it....not sure if that makes sense but I was very very shy about it at first
I know what you mean. Even though I don't have my ring yet, I'm scared of wearing it and showing people once I'm engaged.
Yeah! I'm so much more aware of how my hand is positioned at all times. Don't wanna seem like I'm purposely putting it a certain way to show it off...
lol.. yes... You've been taking too many pictures for PS. If you show it here, it's ok, if you show it like that in real life, people might think you're showing it off. :lol:
I almost drove off the road the other day...I was too busy staring at the little disco ball dots it had scattered all over the car from the sun haaaaa
 

beezygal

Brilliant_Rock
Joined
Feb 26, 2010
Messages
1,539
I totally understand that... but.. IT'S DANGEROUS! Be careful!!!

How are you keeping it clean? I need some suggestions. I want to buy a Jewel Jet to steam clean mine (when I get it...) and all my other jewellry.
 

Autumnovember

Ideal_Rock
Joined
Apr 28, 2010
Messages
4,384
beezygal said:
I totally understand that... but.. IT'S DANGEROUS! Be careful!!!

How are you keeping it clean? I need some suggestions. I want to buy a Jewel Jet to steam clean mine (when I get it...) and all my other jewellry.
:Up_to_something:

I haven't gotten it cleaned yet but I try not to get it wet...besides that nothing yet :( I'm still trying to figure that out. How much are the cleaners?
 

gemgirl

Ideal_Rock
Premium
Joined
Feb 8, 2003
Messages
5,563
Autumnovember said:
Thank you ladies!!!!!!!

And yes, I do drive a mazda 3 :D
It's absolutely stunning and SO worth the wait!

Zoom, zoom!
 
Be a part of the community It's free, join today!

Need Something Special?

Get a quote from multiple trusted and vetted jewelers.

Holloway Cut Advisor



Diamond Eye Candy

Click to view full-size image.
Top