shape
carat
color
clarity

For those with video-crazy grooms...

Status
Not open for further replies. Please create a new topic or request for this thread to be opened.

luvthemstrawberries

Ideal_Rock
Joined
Jun 19, 2008
Messages
2,107
Hehe I saw this while looking for cake toppers on ebay. Just thought it was funny for a groom''s cake or for people wanting a little fun on their cake...
2.gif


http://cgi.ebay.com/VIDEO-GAME-junkie-GROOM-IDEAL-WEDDING-CAKE-TOPPER_W0QQitemZ120376473073QQcmdZViewItemQQptZWedding_Party_Supplies?hash=item120376473073&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50#ebayphotohosting
 

sunnyd

Ideal_Rock
Joined
Nov 5, 2007
Messages
7,353
LOL, that''s perfect for FI. He''s playing Gears of War as we speak!
 

pan_manda

Rough_Rock
Joined
Sep 18, 2008
Messages
92
haha.... and my FI is playing Wii! That is too funny... I might have to get it for something, maybe just a funny gift?
 

mia1181

Brilliant_Rock
Joined
Oct 25, 2006
Messages
1,789
Aw that''s cute! I think for DH it would be a tv with sports on it though!
20.gif
 

elrohwen

Ideal_Rock
Joined
May 20, 2008
Messages
5,542
Lol, that''s awesome! FI and I just started Gears of War 2 today.

Do they have one for Halo? That''s his video game of choice
2.gif
 

PrincessMiaPuff

Shiny_Rock
Joined
Nov 3, 2008
Messages
140
I found a computer one for my FI it would be perfect! Maybe for grooms cake or rehearsal cake lol.
 

FrekeChild

Super_Ideal_Rock
Joined
Dec 14, 2007
Messages
19,456
Oh man...Gears Of War...

Ugh.
 

Deelight

Ideal_Rock
Joined
Oct 4, 2007
Messages
5,543
I think that about sums up my life
25.gif
 

bensbride

Brilliant_Rock
Joined
Jan 16, 2008
Messages
525
That is hilarious! I immediately sent the link to my FI!
 

PilsnPinkysMom

Brilliant_Rock
Joined
Oct 11, 2008
Messages
1,878
Hahaha... I agree with needing sports on the TV... Maybe a clip of the Broncos playing? I think FI is going through FB withdrawal, and watching basketball isn''t quite filling the void!
 

luvthemstrawberries

Ideal_Rock
Joined
Jun 19, 2008
Messages
2,107
Haha, hey ladies, I think it says on there that it''s customizable! I think you can change what''s on the screen, the hair colors, the game console/controller, and the drink brands. So I suppose you could have no game console and just a remote for the sports ones! Sounds like a winner!! I love it for a groom''s cake or rehearsal cake!!
 

luvthemstrawberries

Ideal_Rock
Joined
Jun 19, 2008
Messages
2,107
Date: 2/16/2009 11:35:23 AM
Author: PilsnPinkysMom
Hahaha... I agree with needing sports on the TV... Maybe a clip of the Broncos playing? I think FI is going through FB withdrawal, and watching basketball isn''t quite filling the void!
Ohhh we know what that''s like at my house! It''s always sad when football''s over.
8.gif
 

elrohwen

Ideal_Rock
Joined
May 20, 2008
Messages
5,542
Date: 2/16/2009 2:59:52 PM
Author: luvthemstrawberries

Date: 2/16/2009 1:46:10 AM
Author: bensbride
That is hilarious! I immediately sent the link to my FI!
Haha so what was a man''s viewpoint on this??
FI thought it was really funny. Unfortunately we don''t have any place to use it, but I''m definitely sending it to another friend that is likely doing a grooms cake.
 

JSM

Brilliant_Rock
Joined
Mar 17, 2008
Messages
802
Date: 2/16/2009 3:00:39 PM
Author: luvthemstrawberries
Date: 2/16/2009 11:35:23 AM

Author: PilsnPinkysMom

Hahaha... I agree with needing sports on the TV... Maybe a clip of the Broncos playing? I think FI is going through FB withdrawal, and watching basketball isn''t quite filling the void!

Ohhh we know what that''s like at my house! It''s always sad when football''s over.
8.gif

Omg ditto! If it weren''t for Madden 07, my dear fiance would be having severe withdrawal symptoms as well!
20.gif
 
Status
Not open for further replies. Please create a new topic or request for this thread to be opened.
Be a part of the community It's free, join today!
    "Not so Fast!" says Mother Nature
    "Not so Fast!" says Mother Nature - 11/29
    Jewels of the Week: November 2021
    Jewels of the Week: November 2021 - 11/26
    Throwback Thursdays: November 2021
    Throwback Thursdays: November 2021 - 11/25
Top